torsdag 18. september 2008

Husk lommelykt når du har bilen på bukk


Audien til nestformann har nå vært på inspeksjon hos Porsche. Her ble det avdekket nok et eksosoppheng som hadde sett sine beste dager. Dermed avkreftes formann Bernts konklusjon om ødelagde motorfester. Det må sies at det var svært mørkt under Bernts inspeksjon, og vi understreker viktigheten av lommelykt, spesiellt nå som det går mot mørkere tider.

Porscheverkstedet kan anbefales til alle Ford og Audi-eiere. Hyggelig, lyst og innbydende lokaler og bred erfaring innen tysk høyteknologi.

Dette innlegget er å betrakte som et vedlegg til referat fra ekstraordinert møte på Bjerke den 16.09.

Vi merker også noe pågang når det gjelder kjentmannsprøven på Biltema, avd. Alna.
Kursstart her er 11.10. Vi starter med et foredrag ved vara styremedl. H. Kongsgården, som har fått tittelen: "Biltema; veien videre".

1 kommentar:

Kongsgården sa...

Flott at du fant et verksted som på en god måte fant årsaken til ulyden på Audien din! Jeg har jo selv potteproblemer og man vet jo aldri når uhellet er ute.

Når det er sagt merker jeg nå et visst trykk på hva som forventes av meg som vara.

Jeg anbefaler at vi ved neste årsmøte får valgt inn reelle styremedlemmer, slik at jeg får noen å være vara for.

I den forbindelse takker jeg nestformann Enerstad for hans initiativ om kursing av nye medlemmer. Ballen om foredrag den 11. er mottatt.

PS. Mørke lokaler og tykke brilleglass hører på ingen måte sammen uten lommelykt!

Mvh

H.Kongsgården (vara styremedlem)