fredag 10. oktober 2008

OBS! OBS! Ekstraordinært årsmøte avlyst!

Påtroppende styremedlem Usland avlyser ekstraordinært. Under følger den noe suspkte forklaringen som Usland publiserte på forumet.

Vi noterer oss at Usland prioriterer to-hjulinger foran automobilia. Nærmere kartlegging av Uslands ståsted vil bli gjennomført i uke 43.


VIKTIG!!!!!!!!!!!

Kawazaki Z650-SR klubben hadde ordinært styremøte hjemme hos meg nå på mandag. Antall deltagere: 1. Pga overspenning i el. anlegget så røyk begge vaffeljærna og kaffitraktærn. Penthousen er derfor ikke tilgjengelig for møte førstkommende fredag. El. anlegget på oppgraderes før jeg tør å kjøre på med vaffeljærn igjen. Ber at styremedl. H. Kongsgården organiserer møtet hos en av de andre medlemene i styret.

Påtroppende styremedlem T. Usland aka, Torry Tourng

2 kommentarer:

Torry Touring sa...

Håper resten av styret tar sterk avstand fra nestformann Enerstads påstand om at jeg tar i bruk suspekte forklaringer får å unngå pålagte oppgaver. Å tro at jeg farer med sludder og vås på ett såpass seriøst medie som internett føler jeg er ett angrep på min troverdighet og integritet.

Det er ikke morsomt å komme hjem til kone og barn og oppleve at minstegutten (2) med tårer i øynene ser opp på meg og spør: Er det sant at du farer med vissvass, tøv og ordkløveri på internettet?

Husk "vær varsom " plakaten neste gang.

Torgry Touring

Stian sa...

Har liggi i høydetelt siste to netter for å forberede meg på den ekstremt tynne lufta i(!) Brattlikollen; og så blir man møtt av detta. Får vel ta til takke med eksosen på St.Haugen.